Julsånger

Det känns lite hemskt har haft  olika julsånger på hjärnan i flera dar. Så störande, å vi sitter i den sköna solen, Jingel bells, jingel bell. Det är nått som är fel.. Även om man kunde ha tittängar rudolf igår;
Både mamma och jag fick röda näsor av solen, och en kille som var med och hjälpte till att måla på bågis blev röd av färg.. Fast det spelar ju egentlien ingen roll.
Julen var för 4 månader sen, det är ju påsk nästa vecka.. Det kan vara så att min hjärna kanske tog allderles för bokstavligt på och julen varar än till påska .. Hoppas det släpper snart annars blir jag knäppXD





Man kan ju undra var veckorna egentligen går åt till. Man går i skolan 5 dar i veckan och då ska man vara duktigt och hinna med massor. Sen kommer helgen på 2 dar, och då är det en massa annat som ska försöka hinnas med, både duktigt och slappt, och som det är nu kan man sova i veckorna eftersom vi av någon anledningen knappt går i skolan. Men som det var förra året hade jag ju aldrig orkat med(eller det gjorde jag inte)..
Den här helgen bara försvann som det flesta andra också gör. Fick gå upp vid 6 i går eftersom det var arbetsdag på bågis och vi skulle vara där vid klockan 7. Sen ägnade jag de följande 5 timmarna åt att måla, både brädorna och mig själv.. Min tröja blev jätte vacker! Väl hemma grillade vi fläskfile och årets första lunch utomhus, gott:D
Sen bar det ner till jocke, och senare fest hos danne.. Väldigt trevligt, och vi lyckligtvis slapp abba låtarna:P
Idag har det väl egentligen inte blivit något vettigt gjort.. Förutom att jag faktiskt  orkade plugga lite biologi..

Nu ska jag gå och leka lite med tessla, bonsoir:D

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0