Le temps sont durs pour les rêveurs

Hmm, redan onsdag... Tiden bara springer i vägg. Vet inte riktigt vart jag ska börja skriva, det känns som det har gått lite för många dagar sen ja skrev sist.. Får väl göra en kort version av vad som har hänt de senaste 5 dagarna..

Fredag, lörda, och sönda var ja i jönköping/hurskvarna på läger.. Jag skulle leka ledare åt personen som jag så sent som i höstas var deltagare med. Men det gick bra, jag fick mest leda över folk som var ett antal år yngre än mig. På lördagen var jag och mamma på A6 och letade studentklänning. Helt otroligt hittade jag en i princip likadan som jag hade skickar efter, men den här satt perfekt (kanske kommer någon bild senare), hittade också fina öronhängnen till balen. Färdigshoppade fikade mamma och jag inne på IKEA, gott:D
Helgen innehåll också
- 12 skjutna pilar totalt
- En promenad mot godis, som blev allderles för lång. På grund av dålig skyltläsning
- En iskall vistelse utomhus på sönda morgonen
- En godis bit i thereses öga


Största händelsen i måndas var kvartalsmötet på bågis. Det kan ju låta ganska tråkigt (och det var det också stuntals), men just i kväll var det riktigt intressanta saker som disskuterades. Nästa år fyller Skogens If 50 år och man har länge pratat om att ta och annordna en SM tävling. och det var på det här mötet man skulle besluta hur man skulle göra... Själva beslutet chockde mig lite, klubben har beslutat att söka 2 SM till nästa år. Både JSM inomhus och 3D SM, och 3Dn kommer att hållas tillsammans med Kalmas BS. Längtar redan:P För det kommer att bli (om dom gör som dom har pratat om) ett jätte arrangemang.. Hur coolt som helst!!!

Igår tisdag hade alla lektioner uton franskan blivit inställda. Men när jag vaknade och mådde kasst, bestämmde ag meg för att bara somna om igen.. Den gick jag inte upp förens efter 12. Tror jag behövde sova ut ordentligt för en gång skull. Gjorde egentligen inget vettigt på hela igår..

Idag skulle ha inneburit en kort sovmorgon på typ 20 min. Det blev en sovmorgon på över en timme. vaknade första gången vid kl.6 och tänkte "å ja får sova en bra stund till" sen somnar jag om igen.. När veckarklockan ringer tänker jag va lång den där halvtimmen var men strunt samma och somnar igen.. När klockan ringer igen, tittar jag verkligen på den och ser att hon är tio i åtta. då måste man gå till bussen en halvtimma efter.. In och vecka mamma och övertala henne att skjutsa mig till körskolan.. JIppie...
Hade bara en enda lektion idag och den skrev jag prov på, vadå slappt. Hängde med teknikarna på Bob Hanson föreställningen i aulan, den var faktiskt riktigt bra. De spelade ett par låtar som man nästan skulle vilja ha på MP3n.

Dagen största nyhet blir nog att Kent släpper nytt album. Jag behöver verkligen det.. Börjar bli så le på all musik jag har. Har lyssnat söder det mesta, eller inte lyssnat sönder, så illa är det inte riktigt än. Men jag behöver något nytt. Och ett till Kent album skulle inte sitta helt fel.. Även om vilken ny musik som helst skulle kunna duga. Tror nästan musiken i mitt huvud har stannat av, bara för att den har insett att jag inte kommer i väg på någon festival i sommar:(


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0