Det går fortfarande bra

Yey! jag vann äntligen ett 3D-SM, den grenen inom bågskytte jag tycker är roligast och som jag är bäst på. Nu ska jag bara se till att ta hem touren vilket jag förhoppningsvis gör:P

Har idag mot all förmodan äntligen fixat körkortet!!!
Igår kändes det verkligen som om jag inte skulle klara det. Först övningskörde jag med pappa och allt blev bara fel, sen när jag gjorde teoriprov hemma svarade jag typ inte rätt på någontingen.
Men det gick i alla fall. De kom bara lätta frågor på teorin och jag slapp och parkera på uppkörningen som tur var. Nu är det bara att se hur lång tid det tar innan pappa lär inhandla en bil:P

11 dagar tills vi flyttar. Hela rumsbordet är verkligen fullt av grejer. Var nere i kalmar i torsdags med mamma och jocke och handlade en massa smågrejer och beställde hem sängarna. Nu i eftermiddag har vi varit hemma hos farmor och plockat ihop lite till, snodde ett gäng snygga glas tallrikar och lite skålar.

Ska hem till lisa nu om en stund (siiter hemma hos jocke). Får se vad vi ska hitta på, det lät som poker eller nått..

Höll nästan på att glömma det viktigaste. När jag kom hem i eftermiddas bakade jag en mjölkchokladkaka:P Den var verkligen helt underbart god. 200g choklad innehöll det. Serveras med glass. Jättenyttigt, men väldigt gott:!!

Kram, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, helt galet!!

Grattis till allt!

Körkort, flytt på gång, ny dator... ;)

Ha det bra så hörs vi!

Kram

2009-08-14 @ 12:03:17

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0