En flum torsdag

2 dagar kvar innan flytten. Har faktiskt lyckats packa det mesta. Men mitt rum ser ändå helt överfullt med prylar ut. Nåja jag får väl försöka röja av det värsta innan jag åker och lite till kommer att få följa med.

Alla här hemma har varit helt konstiga idag. Totalt flummiga. Mamma och jocke brukar säga att jag är helt knäpp men att det var värre än vanligt idag. Förstår inte vad dom menar:P
Även om det är totalt flum, så har mamma, jag och jocke lyckats göra lite nytta. Kära mor har ringt runt en massa åt mig och fixat saker som har strulat till sig. Jag har packat och jocke har bytt nätverkskort på en av datorerna och skruvat itu en hylla som ska me..

Igår var jag inne i stan. Gick in på bibblan först för att fördriva lite tid. Där blev jag ganska lycklig. Hittade del 4-7 i serien om darren shan. Det är en ganska intressant vampyrserie, och böckerna är typ bara mellan 100-150 sidor tjocka, så dom är redan utlästa.
Sen var jag och fikade med Annie, Zazza och hennes syster som hade sin lilla pojk med sig. Vi gick till nilson och åt glass och mazariner, gott och trevligt:)
Märktes verkligen igår att skolorna började. Typ alla turister borta ifrån stan, och bara en massa oskarshamnare över allt. Hela resecentrum var överbefolkat när jag kom in med bussen.

Hör snart igen, kommer antagligen komma in en bild senare ikväll:P

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0