Romare

Söndagkväll, sista halvtimmen på min 6dagars jobb vecka. Jag är rätt trött, inte bara på grund ta jobbet. Fick av någon outgrundlig anledning bara tre timmar sömn i natt. Eler det kan berott på att det var fest och att jag helt enkelt iggnorerade att jag skulle börja jobba vid klockan 7. Men äh vad spela det för roll. Jag hade kul igår kväll och det har varit lugnt på jobbet hela helgen, så det får gå jätte bra.

Igår mellan mina arbetspass var jocke och jag nere i kalmar. Vi köpte oss var sin bärbar dator. Känns riktigt gutt att äntlien ha en dator. Ska bara börja arbetet med att tömma den stationära, för den får inte följa med mig till skövde. Det hade skrikigt lte väl mycket om jag hade tagit med min stationära, jocke sin och på det var sin bärbar. Hmm tror inte vi behöver fyra datorer. Kommer nog klara oss allderles utmäkt på tre:P

Dags att fixa ihop de sista jobb grejerna så man får gå hem nångång idag.
Vi hörs förhoppningsvis från den nya datorn 


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0