A la recherche du temps perdu

Så härligt att vakna av att en kelsjuk katt puffar på dig. En katt som igår kväll inte alls verkade tycka om dig särskilt mycket. Men som över natten har ändrat sig och nu inte att det är några som helst problem att du klappar på honom. Sör liten kotte. Som senare somnade i mitt knä när jag spelade..

Jag är ju uppenbarligen tillbaka ute i skogen. Det är vinter på riktigt här. Kallt som bara den. Men det är bara härligt. Ska tillbringa nästan tre hela veckor i småland. Det ska verkligen bli skönt. Visserligen kommer jag bli tvungen att plugga lite men de får gå..

Helgen har också varit riktigt go. Taco i fredas, Lisa och fnats kom upp till skövde i lördas. Så hela gänget var sammlat igen. Riktigt roligt. Igår varvade lisa och jag slappande med shopping. Även om det ända som köptes var en klänning till mig som fick kära bror att sucka, men jag tyckte den var jättefin.

Nu ska jag gå tillbaka till mitt kära piano igen. Jag har verkligen saknat det. Och mamma hade köp en ny bok med julsånger:)

Vi hörs


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0