Allt vänder om igen

Hej Hej!

Är visst ganska länge sen ja skrev. Men det beror helt på att jag är i korsvägen och att sätta sig och skriva på päronen stationära är inte så lockande. Men idag så har jag äntligen internet till min bärbara igen! Föräldrarna köpte sig en ny bärbar dator och insåg att, oj om vi ska få internet på den så behöver vi köpa en ny router eftersom den gamla gick sönder på grund av ett trevligt väderfenomen som kallas åska. så då införskaffades det en ny router, så nu har ja internet:)

Julhelgen har förflutit lugnt, med tre dagars firande som vanligt. Först här hemma, sedan hos farfar för att avsluta hemma hos farmor och reino. På grund av att jag har lyckats bli förkyd så har jag inte varit på topp, så de känns lite som om jag har slöat mig igenom hela jul. Vissligen gör ju inte de så mycket men men.. Fast jag börjar lyckligtvis bli bättre nu.

Var och såg Avatar tillsammans med mor och bror i tisdags, så himla bra film. Var verkligen vackert gjord, och storyn var lite lagom. Desutom var de ju med lite bågskytte. Me like it:)



Väldigt osammanhängande inlägg, men ni får leva med det. Kommer förhopnningsvis lite fler mer normala inlägg nu när ja har internet igen..

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Apan

Jaa! Visst var den hur vacker som helst? Ett konstverk. Gillade den mycket!

Ta hand om dig i pluggdjungeln!

2010-01-10 @ 12:19:15

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0