Är en hand kiral?

Snö och is, rita mönster... Det är vinter ute.. Snö överallt. Väldigt fint. I morse när jag gick vid skolan, vid straxt innan 8, så var det mörk och det snöade lite lagom, lite småmörkt sådär. Fint:P


Har varit allmänt duktig den här veckan, pluggat en massa. Hade sista föreläsningen igår och sista duggan är imorgon, sen har vi inge mer förens tentan i januari! Hade egentligen viljat börja småpacka lite och sådär, men eftersom mitt lås till förrådet på något mystikt sätt inte fungerar,eller ja, nångon har antagligen varit aggresiv mot de, kommer jag inte åt min resväska.. tråk.. 


Har varit hemma hos en tjej och bakat lussekatter, pepparkakor och kokat knäck. Sitta och småäta ljummen knäcksmet e ju hur gott som helst:) Lite pepparkaksdeg kan också va väldigt  gott, bara de inte blir för mycket.



Vi hörs!!

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0