Pepp elle nått

18 december, fredagkväll, 6 dagar kvar till julafton, 2 dagar tills jag åker tillbaka till småland.
Jag hade ju de sista i skolan igår. Gick nog okej, även om läraren hade klurat till det lite, men  sånt får man ju nästan räkna med.

Har varit ganska duktig idag, hade tvätt tid mellan 7-10 i morse, så ja var tvugnen att gå upp tidigt, men de gjorde inte så mycket egentligen. Hann ju fixa en massa.. Vaktmästaren klippte upp mitt lås till förrådet idag, så nu står det inte ett extra bord och två stola i min hall. Där ligger istället en resväska som jag antaglien utan större problem kommer att fylla med kläder och grejer imån.

Jag har lyssnat konstant på musikhjälpen sen i förrgår typ. Väldigt go underhållning. Såg att Kents Platium skiva hade auktionerats ut för 27 000kr. Det är ju sjukt mycke pengar för cd ju.. Men jaja pengarna går ju till ett gott ändamål och någon får når nått snyggt att hänga på väggen.

Reino mailade två bilder till mig, kan inte låta bli att dela med mig av dem:

Farmor och jag, mitt i skövde.


Diggar annas min:P

Vi hörs imån!!


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0