Rödvitrandig

10 December, nobeldagen. Sitter och tittar på banketten på tv nu. Brukar göra de typ varje år. Vet egentligen inte varför, men det är ganska underhållande i alla fall.

Såg New moon med jossa igår kväll. Ganska märkligt av mig att inte hasett den förens nu. Twilight var ju lisa och jag på, på premiären, och jag har läst böckerna ett antal gånger.. Men de har bara inte funnit något bra tillfälle innan. Tyckte däremot den var bra. Inte riktigt samma standard det var på Twilight kanske, men ja tror ja behöver se den någon mer gång innan jag kan säga säkert. Diggar slutet starkt i alla fall.


 

Imorgon kommer det upp besök till skövde. Får se hur det går:P

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Zazza

Jag ber om förlåtelse... men jag har inte läst ut New Moon :P

2009-12-14 @ 10:37:59
URL: http://baizuraismail.blogspot.com

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0