These boots are made for wakin'

Har ni någonsin försökt duscha med en katt som konstant försöker komma in i duschen, och leker med draperiet? Det har jag fått göra i två dagar i rad nu. Katten verkar dras upp dit så fort jag känner för att ta en dusch. Ganska irriterande att hela tilden försöka hålla koll på vad en galen katt kan tänkas hitta på.. Det tråkiga är att jag inte kan stänga dörren in till badrummet heller, eftersom allt då immar igen och det blir allderles för varm.. Hmm vilka problem.

Det är ju nyårsafton idag om det är någon som har lyckats glömma bort det. End of 2009. Är ganska pepp på vad som kommer bli av 2010. Men förs ska man överleva idag. Joel håller på att locka mitt hår nu. Det är tur att man inte är särskilt håröm. För han är inte vidare vänlig, och jag fick just en massa hårsprej på hela min datorn. Äh det blir nog bra, och jag är på väg att bli lockig i håret på första gången på länge.

Vi hörs, Gott nytt år lite i förskott å allt sånt!!

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0