Trapped in a world of endless days

Denna tisdag har varit ett enda långt fikande.
Jag åkte ner till stan tidigt på förmiddan, och fick lite fika där.
Sen in till stan på eftermiddan och fika på flanaden med delar av NVTE-gänget. Roligt att träffa folket igen måste jag säga. Nu kom ja nyss hem ifrån farmor och ett fikande där med. var ju visserligen inte samma slags fika på något av ställerna, men man blit ju lite knäpp på att småäta en massa hela tiden. Hemma hos farmor bjöds det på ett antal olika kakor, och kex med olika sorters ostar till. Reino fick ett gäng ostar av oss i julklapp, och allihop stinker något fruktansvärt. Okej alla sa att de smakade betydligt bättre än vad de luktade. Men jag vågade inte smaka:P
När vi var på flanaden drack jag var choklad med vispgrädde. Tycker de e så himla gott. Snäppet för var choklad bryts av med kall grädde, jammy!!


Vi hörs!!

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0