What a day

Söndag, Om än inte lika grådag som igår.
En perfekt dag att ägna åt the sims och lyssna klart på ljudboken..
Har bara halva The path of daggers kvar nu. Och  jag borde kunna få ut den idag:)

Jossa och Andreas var här igår kväll. Det var mycket trevligt. Vi kom bland annat fram till att jag inte var josefins kusin:P Även om jag tog bilder, så ville min kamera inte samrbeta med mig av nån anledning. Alla bilder jag tog med kameran blev suddiga. Tråk. Till och med den enda bilden jag tog med mobilden blev bättre. Men eftersom jag för tillfället inte hittar min mobilsladd, kan ja inte visa den heller.

Nåja jag får väl leta.. Saker har ju en benägenhet att försvinna och komma fram långt senare

Vi hörs Snart!




Fortfarande lika go låt


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0