Klantig

Igår var en lång dag. Var hos min moster som bor nere i torsås... ett par timmar i bilen totalt tråk... Fast det jämnade ut sig, för sällskapet var trevligt, och vi stannade och shoppade i kalmar :D kul!.. Jag fyndade massa billigt..  Känns ganska bra att köpa jeans som har kostat 1500 för 200.!! Och jag hittade en humle tröja som ja har saknat jag vet inte hur länge, men nu har ja äntligen en som man kan använda igen:D

Väl hemma bakade jag (i princip helt själv) en jättegod sötsliskig dumlekladdkaka som serverades med grädde.. Gott fast lite mäktigt med en så härlig kaka klockan hav 9 på kvällen :P



Efter en helt onödig dag i skolan.. snö som vräker ner i ooch gör allt vitt och svårframkommligt.. var olyckan ett faktum.. Jag kunde helt enkelt inte undkomma att ramla på min stackars armbåge:( förhoppningsvis blir de bra innan tävlingen i helgen, annars blir det jobbigt....

Nå dags att gå och lägga sig om man ska orka åka till växjö imån...

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0