Den 1000 öppningsdagen

Ello!
Är hemma igen. Eller kom rättare sagt hem igår kväll. Helgen som har spenderats i mariefred har varit bra. Fick gå in på Gripsholmsslott vilket jag inte fick sist jag var där för då sköt jag. Men den här hegen har jag inte skjutit en enda pil, bara titta på lite. Så då fanns det tid till att gå in på slottet. Otuligtvis fick vi en dålig guide som inte kunde konsten att guida. Lite tråkigt men man kan inte annat än förundras över slottsmiljöerna, även om guiderna inte kan sköta sitt jobb bra.

Resten av helgen ägnades att slappa med mamma, umgås med bågskyttar, gå i ett lågprisvaruhus som hade hur mycket kläder som hels billigt, dom reade till och med ullaredkläder. Hittade mig en tröja och ett riktigt gräsligt/skrikit nagellack. Åka in till stockholm, gå en sväng i gamla stan och drottninggata, åka ut till bågar och pilars lager och få ännu en hoyt tröja av ulrika, ganska okej va?:P Ut till HD butiken där mamma och pappa köpte sig tröjor och sedan på väg hemmåt igen


Men nu är det dags att sova, börjar jobba vid sju i morron och ska med bussen vid 10 över sex. Jippie!

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0