Got me a ticket and I won't be long

Det är varm och solen skiner. Har verkligen lyckats pricka in en bra dag för att vara ledig. Jobbar alla andra dagar den här veckan så det är skönt att bara kunna ligga ute på altanen och slappa idag. Är ensam hemma så det gick till och med att få lite tid vid den här apparaten för en gång skull.

Jag har varit ganska duktig nu på förmiddan, har ägnat den åt att plugga körkortsteori. Tror jag ska fortsätta dagen med att vara duktig. Plugga nån timme till och försöka få isig något gott att äta. Sofie want pasta:) Förhopnningsvis kommer kära lillebroren hem om nån timme me.

I eftermidda blir det nog skytte. Märke i helgen att jag verkligen behöver träna och med tanke på att 3D-SM är nästa helg är det bara att köra på. Tanken är att träna lite varje dag och än så länge har jag hållit det. Igår kväll stod pappa och jag uppe på garagetaket och sköt och ner på våran 3D-gris. Det är bra träning, men det måste se ganska knäppt ut med oss stående där uppe. Skulle behöva träna på att skjuta uppför med, men jag tror inte det är så populärt bland grannarna om man skulle råka missa.

Köpte en grej i helgen som jag inte har ätit på väldigt länge. På vägen hem i söndas åkte vi in till gränna. Skälvklart köpte vi en massa polkagrisar. Jag verkligen älskar nogatpinnar. Men det var inte det jag åt som man alltid köpte på markader när man var liten, utan knäckklubbor, så himla gott! Fick filipp att köpa en hon åxå och hon verkade tycka om det lika mycket som jag.

Nu ska jag gå och måla naglarna i den knalllila färgen jag köpte igår, det blir föropnningsvis bra:P


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0