Helgen

Fredag :
Vaknar och mår kasst jippi! bestämmer ganska snabbt för att stanna hemma.. Huvudvärk och fysik går inte riktigt ihop... Visserligen är det ganska skönt att tillbringa en dag i sägen, men det känns som att jag har gjort det allderles för mycket ett tat.. Borde nog ta tag i det lite... Dagen blev ändå rätt bra lyckades läsa ut Vakande ögon av Deen Koontz en bok som trots en första sida som fick mig att undra om jag över huvetaget skulle orka läsa den, visade sig vara bra, dock lite konstig på ett bra sätt.




Lördag:
Tillbrignade ja som många andra med att skriva höskoleprovet.. Trots att det känndes ganska bar när jag skrev det, blev resultatet skitdåligt, betydligt sämre än vad jag skrev i höstas... Men de gör väl egentligen inget, kommer nog in på vad ja vill i höst i alla falll, med det hade kännts gutt med ett bra resultat..
Kvällen tillbringades med jocke, lisa och jens. Vi lekte rockband och det gick ju rätt bra:P till lisa blev jättetrött och sabba Sweet home alabama 3 gånger i rad:P


Söndag:
Fick gå upp vid halv 7 och på grund av sommartiden så fick jag allderles för lite sömn.. Var lite sur i morse på grund av de:P Vid halv 8 bar det av till jönköping och en heldags domarlicense förnyelse kurs.. Å vad roligtxD Sitta en hel dag och slå efter vissa regler i en tjock pärm. Lyssande inte jätte noga på vad som sa, lisa kunde inte hålla sig, utan började kladda låttexter och bilder nästan med än gång.. Lätarna som gåller är fortfarande Snuff och Vendetta. Jag lyckades för en gång skull komma på en bit ur en kent låt och lisa kunde inte komma på vilken det var.. Känner mig lite stolt:P 
Nu sitter jag hemma hos jocke, han och jens drog i väg och tränade för en stund sen.. Borde kanske plugga lite fysik, eller man kan nog ta bort kanske, frågan är om jag orkar det.. Har faktiskt läst massa i franska boken så lite duktid helgen har ja vatt:P



Saknar kent känslan...

Allt som är och allt som varit
Allt vi tänkt och allt vi drömt om
Alla våra högtflygande planer
Dom sprack på små detaljer som man glömt


Jag trodde att jag visste vad jag ville
Men vad fan jag var så ung och dum och full då
Allt värt att veta har du lärt mig
Men du säger att jag inte står i skuld


Så håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Håll ditt huvud högt
Det är allt man kan begära


Jag vet att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Åh, som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0