Hela världen skriker rosa

Godmorgon!

Okej ja skrev i går att ja inte skulle skriva, men jag är hos jocke så det finns tillgång till dator med internet.

Så skönt att kunna sova ut för en gång skull. Vissligen fick jag ett SMS av zazza vid kvart i 8, men då hade jag redan vakat och kände mig pigg. Tror farmor hade rätt när hon sa "sofie, du blir som en helt annan människa när du får sova" Det stämmer verkligen, tror jag ska unna mig sovmorrnar hela den hela den här helgen..

Har tagit fram MP3 igen. Ett verkligen kärt återseende. Varje gång jag slutar lyssna, är det skönt för öronen, men känslan att få lyssna på musik igen överväger.
En del av de senaste dagarnas låtlista:

- Runaway - Groove Coverage
- 4-Am forever - ´Lostprophets
- Comatose - Skillet
- line and stinker - Billy Talent
- Meds - Placebo
- Nothing to lose - Billy Talent
- Remember - Groove Coverage
- Mistrated - Rainbow
- Vintervila - Kent
- Socker (demoversion) .- Kent
- Nu kan du få mig så ätt - Håkan Hellström
- Samma nätter väntar alla - Markus Krunegård
- Det snurrar i min skalle - Familjen

..

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0