In the full moons light I listen to the stream

Ännu en förskyld morgon.. Fast det känns ända lite bättre. Igår blev en ganska lyckad dag. Orkade inte riktigt skolan, och franska läsförsåelse gjorde det inte bättre. Men jag fick 6 delen i Stephen Kings "det mörka tornet" som jag har väntat på sen i mars.. Ska bara hinna läsa den med, måste läsa ut boken jag har lånat av krister först.

Farmor och Reino var här och åt midda igår, för första gången på evigheter. Det var trevligt vi grillade och satt och pratade. Till efterätt blev det min årligt namnsdags marängsviss. Har ätit det i jag vet inte hur många år i rad. Det var i vilket fall väldigt gott.

Nu ska jag försöka plocka ihop grejerna jag ska ha med till stan. Kommer säkerligen att glömma hälften, men de får lösa sig. Lägger antagligen ut lite bilder från balen imån. Min kära lillebror ska leka lite fotograf, så ja får sno lite bilder av honom sen:D

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0