Ka

Tisdag.. Har inte skrivit på ett par dar. Är fortfarande lite småsjuk. Men det börjar bli bättre. Känner mig inte febrig idag i alla fall. Min kropp tyckte nog inte att det var någon bra ide att gå ockring i parken  i lördas i en tunn klänning utan någon tjock tröja på sig. Men vad gör man inte för att få gå på bal? Det var verkligen värt ett par dagars extra sjukhet och alla pengar man har lagt ut. Lika roligt var det inte när jocke och jag försökte få ut alla hårnålar ur mitt hår. Blev ganska mycket slitande, men fick tillslut ut uppemot 35 nålar.
Här är ett par bilder från balen. Har ungefär 200 i datorn, men inte en enda där killarna är samlade på samma bild.Hmm:P






Både igår och i söndas har jag varit halvdöd. Har lyckats läsa ut både sången om susannah och homeland, tittade på 3 av mina många favoritfilmer igår. Började med Twilight som jag har sett vet inte ur många gåner på kort tid, Fortsatte med en film som heter Stiletto Dance, den e egentligen på vissa ställen riktigt dålig, men det är något visst med den som jag bara inte kan släppa. Har säkerligen sett den uppemot en 100 gånger. Sista filmen blev Djävulen bär prada och dess extra material.

Har faktiskt varit lite duktig i dag. Städade, flyttade och organiserade upp bland mina noter. En egentligen ganska tråkig sysselsättning, men det är fruktansvärt frusterande och vilja spela något, men inte hittad noterna. Sen tror jag inte mamma tycker om att jag sprider ut papper över hela finrummet.

Jocke har bokar våran resa. Den 9/6 åker vi till grekland i en vecka. Ska bli så sönt. Jag behöver komma iväg ett tag innan jag ska börja jobba.. Nu är det bara att fixa tågbiljeterna, packa och åka typ:P

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0