Sommar Sommar Söndag

Ello igen!

Funderar lite på hur man inte kan älska söndagar. De är så himla goa. Helgen nästan över (vilket kanske inte är så gutt) vilket innebär att man förhoppningsvis har hunnit med en massa skoj, och bara kan ägna söndagen till att slöa. Tycker verkligen om det med söndagar, om man vill kan man bara ligga och göra ingenting. För det är ändå helg!
Den här underbara sommarsöndagen har tillbringats ute på soldäcket, med böcker, bra musik, min kära bror och mamma. Har faktiskt lyckats bli lite brun och lyckades också oavsiktligt bränna skinkorna. Gör ganska ont just nu, men det går förhoppningsvis snart över.. Till och med joel har lyckats få lite färg, och han är nog en av dom blekaste i det här landet:P helt otroligt.

Idag är det bara 5 dagar kvar till studenten. Det är verkligen helt knäppt, sommar känslorna börjar komma, men tror inte att någon av oss har fattat att det är är slutet på gymnasietiden. Eftersommaren ska vi inte tillbaka till oskars. Kommer både bli gutt och lite konstigt. Ska bli skönt att göra något annat. Bara man överlever den här veckan så...

På torsdag kommer förhoppningsvis mitt Sims3. Det känns ju också väldigt knäppt, ett spel som man bokade i augusti förra året, som man kommer att betala allderles för mycket pengar för, kömmer snart. Och då släpper dom det dagen innan studenten! Man kommer ju inte kunna börja spela den dan. Och på måndan sen åker jag. Hmm tur att jag ska börja jobba en vecka senare än vad jag trodde, för då kommer jag kunna spela då.. Om nu inte den riktigt sommaren har bestämmt sig för att komma till dess för då kommer det bara att kännas fel..

Jaja vi får se.. Ska gå och borsta ur mitt hår, för det är inte dags att se ut som en rislampa riktigt än:P

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0