Underbara åska

Denna värderföretelse som kallas åska är anledningen till att jag inte har uppdaterat på över en vecka, och att jag antagligen inte kommer hinna göra nya inlägg heller. Förra onsdagen smällde den sönder nätverkskortet på mammas och pappas dator, modemet, och routern. Mamma var visst inte så pepp på att köpa en ny router. Det innebär att jag inte har något internet på mitt rum, och att försöka få lite tid vid den andra datorn är i princip hopplöst. Jag ska försöka men förvänta er inge inlägg på ett tag..


Bara en vecka kvar till studenten, och det börjar gå upp ett litet ljus. Men inte mer än ett litet. Imån är sista egentliga dan i skolan. Ska rensa ut de sista ur skåpet och se färdigt underbara Amelie som vi började titta på, på franska förmiddagen i tisdags. Sen får vi se om det blir något slags bus också.. Silvertejp har varit på tal ett tag.

Bara två veckor tills Grekland, känns närmare än studenten på nått vis. Hämtade ut tågbiljetter för 1500 spänn idag. Jippie, man kan ju bli så glad på SJ priser... Måste snart börja fundera lite över vad jag vill ha med mig. Och inföskappa en ny bikini!

Bonsoir mes amies! nu ska jag försöka hitta några fina skedar.

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0