Can someone...

Ello, ello!

Har varit lite seg på å skriva de senaste dagarna.. Har egentligen inte hänt så mycket värt att skriva om.

Ja hade lite tur i dag och hittade ett fynd. Igår trodde jag att ja skulle kunna införskaffa en julklapp, men efter att jag insett att min racerlåda inte tänkte starta, och ja gått den långa vägen till äffären, så fanns de jag ville köpa inte kvar. Slut, de känndes ju inte alls typiskt. När man väl kommer på nått hyfsat vettigt, så är de slut. Suck på e typ. Men idag, gick ja in till butiken inne istan istället. Och där fanns den kvar, och för halva priset. Glad! lite tur ska man ha ibland.

Var och tränade me jossa igår kväll. Känner idag att ja verkligen måste börja skjuta regelbundet igen. Min rygg tycker inte om att bara skjuta ibland. Men jag kan nog förhoppningsvis ta bort lite av de nu i helgen. Ja just de. Ja åker hem till oskarhamn nu i helgen. Kan inte hålla mig ifrån lägrerna även om ja inte får vara med som deltagare. Visst de gör att ja missar New Moon premiären, men de känns som om de får kvittra. Tror ändå eller snarare hoppas att filmen är dålig. Det skulle göra som lisa sa allt mycke enklare. Och visst den inställningen gjorde att jag och lisa gick ut nöjda från biografen efter premiären på Twilight för ett år sen. Och förhoppningsvis gäller de den här filmen också, men man vet ju inte...

Vi Hörs snart igen!


(Okej jimmy du hade rätt han har ett par goa låtar förutom denna)


Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0