Men det gör inget längre, det gör inget nu

Pausar i pluggandet. Min hjärna orkade inte mer kemi för tillfället.

Insåg att ja saknar mitt piano. Är väldigt sugen på att spela. Visst ja har keyborden men de är inte alls samma sak. Den har för några tangenter så man kan inte spela alla låtar. Och utan pedal låter de mesta konstigt. Visst en del går att spela men långt i från alla favoriterna. Näe ett riktigt piano eller ett el-piano hade vatt gutt. Men de är dyrt och ja har egentligen ingen plats att ställa ett sådant heller. Suck. 

Håller på och läser Slash biografi. Den tar verkligen aldrig slut. Har hållt på me den i tre dar nu! och boken är på 470 sidor! De läser ja ut på 5 timmar i vanliga fall. Men de går bara inte med den här. Antigen har ja tappat min läsfart totalt eller så är den bara väldigt svår att ta in. Ja vet inte vilket, men ja har fortfarande typ 50 sidor kvar. Hmm, ja brukar inte bry mig om sidor, i vanliga fall, men den här fick mig att räkna efter. Den är inte dålig på nått sätt. Faktiskt ganska bra, och om inte annat intressant. Men den går verkligen segt å läsa..



Näe, dags att gå och handla lite mat om ja ska fixa att ägna lite mer tid åt kemi ida.
Vi hörs!! 

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0