This fire burns inside

Månda, månda.. Jag vet inte om jag tycker det är särskilt att lägga labbar på måda morronen. Vaknade med huvudvärk, jättejippie att gå och sätta sig på labb med det. Lyckligtvis släppte det.. Men hittils har det varit en konstig dag i alla fall. Visst labbarna vi skulle göra var ju inte svåra. Men det gick ju bara inte, både jag och jenny som jag labbade med höll på att flippa på det hela. Tappade allt jag höll i typ, Lite kaosartartat eftersom de bygger om, så ja fick springa in i andra salar och leta bägare, rör osv.  Massa mätfel, Lyckades skruva åt fel håll på vattenkranen, så det i princip expoloderade ut farliga ämnen i hela dragskåpet, bara att börja städa upp, utan att få en massa bariumhydroxid på sig. Blev knäppt till och med när vi bara skulle räkna.. Hmm, ja de kanske inte var den bästa dagen att labba, men men nu e den i alla fall klar och vi lever åtminstone:P

Helgen har gått så himla fort. Kåren me 50-talstema i fredaskväll. Har lyssnat igenom halva crown of swords. Tittat på oceans 12 och 13 (bra filmer). Spelat TP även om jag inte riktigt orkade engagera mig så mycket. Allmänt slappt, gutt..

Första december i morgon. I år har ja tagit tillbaka en liten tradition. Min farmor har alltid sen vi var små gjort adventskalernrar med små paket till mig och mina kusiner. De senaste åren har jag inte haft någon. Men iår fick ja en:) Jag kunde vissligen inte ta med själva kalenden upp hit på tåget.. Lite synd. Men Paketen ligger i en skål på mitt köksbord i stället. Ser ganska intressant ut:P Och om ja orkar kanske det blir en liten bild per dag på hur mina små paket ser ut..


På grund av att det i princip bara går ljudbok i högtalarna just nu, så är det bara gamla låtar som snurrar runt runt i huvet på mig, eller ja jag nöter fortfarande Vals för satan (din vän pessimisten) och den är ju förvissovis ganska ny.  Annars är det bara Alias- Inflames, och gamla evanescence låtar som går just nu.. Hmm.. Har i alla fall fått en bra grej till spotify som visar texten samtidigt som man lyssnar, me like:)


Vi hörs snart igen då det antagligen är december!



Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0