Glöm symmetrin, tänk att mindre ger mer

Tänk va ironiska en del saker blir ibland. Så sent som i eftermiddas sa ja till jocke att ja inte har varit så fruktansvärk klantig de senaste veckorna som jag brukar vara. Men vad händer då ikväll bara för att motbevisa mitt påstående. Jo först slår ja ännu ett glas i golvet, så de spittras upp i tusen bitar. Nu var de bara fyra typ. Glad att de bara är ikea glas som de egentligen kvittarar, men i alla fall. Sen så välter ja ut en hel mugg med vatten över mitt sängbord, så att i princip allt på det hinner bli dygnsurt. Rinner även ner en massa vatten på golvet. Nämen å va roligt, först damsuga glassplitter och sen torka upp en massa vatten. Så lycklig man kan bli då!

Nåja inte klaga mer typ. Det har ändå varit en ganska bra dag. Snön har fallit ner hela eftermiddan och kvällen. Och när ja gick hem från affären var det riktigt vackert när snön föll i galtlyckornas sken. Längtar efter advent och jul. Jag har ätit en massa pepparkakor hela dan, och de förminskar ju inte känslan direkt. Har lite smått börjat fundera på julklappar och sånt. Har lite idéer men vi får se.. De e ju en och en halv månad kvar typ, så ja hinner nog. Och först är det läger, min kära bror ja hinna att fylla år, en massa plugg och annat skoj..


(typ enda vinterbilden ja har på den här datorn. Saknas så många bilder som ja måste sätta mig och ladda över nästa gång jag är hemma)


Vi Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är dammsugare en

fantastisk grej. puss m

2009-11-12 @ 10:19:45

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0