Resign to surrender

Hjälp va seg ja har blivit på att uppdatera!
Jag är tillbaka i skövde, och det har jag varit sen i söndas kväll. Det blev en bra helg tillbaka i oskarhamn. Inte så mycket skytte som jag hade tänkt, fick nog inte iväg mer än 100pil, men men jag hade nog aldrig orkat de 400 pilar som var målet för deltagarna..

(Alla galna lägerdeltagare + ledarna)

Var ute en stund hos dennis och lotta i fredas kväll och tittade på hundvalparna, så hilma söta:) Man ju fråga sig varför typ alla små djur nästan alltid är söta:P


Var på bågis typ hela lördagen. Sköt lite, kollade när pappa och tony gjorde stilstuder, och filmade deltagarna. På kvällen lekte lisa, mats och jag lektanter (eller ja kanske inte ska kalla mats tant). Ganska kul att se hur folk påverkas och dras till olika människor. Sånt märks ganska klart när man leker typ maffia. När en person gör en anklagelse så regerar ingen, men om en annan gör de, så är helt plötsligt alla väldigt positiva.
Kan tycka att det är lite tråkigt att jag är för gammal att vara deltagare själv, alla mina gamla lägerkompisar förutom ida skjuter knappt längre, och man pratar typ inte med nån av dem. Visst det är kul att vara med så här också, ledare lite halft, och lite halft bara där för att umgås med folk.


Var och fikade en snabbis med annie i söndas. Tyckter att formen på godsakerna vi åt var lite småroliga. Ser ju ut som ett virus eller nått sånt:P Goda var de alla fall, och kul å träffa annie igen.
                    


Vi hörs!!



Don't believe the mask
It adapts to any lie,
The perfect ten,
When reality caves in

Don't tell me,
Tell my ghost,
Cause I blame him
For all I don't want to know





Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0