Why should I care?

Jag hade tänkt och blogga igår,
Hade tänkt och skriva och visa en bild på min tacopaj som ja gjorde för att inviga pajformen ja fick i födelsedagspresent.
Jag hade tänkt och skriva om filmen Julie & Julia som förövrigt var riktigt underhållande.
Hade tänkt och beklaga mig över träningsvärk.
Hade tänkt och skriva om den nya kent skivan..
Men så blev de inte....


Har inte hänt så mycket idag. Det har varit ännu en riktigt skön slappdag.
Hade ställt klockan tidigt för att kolla in kentspelningen. Den skulle ha startat kl.10 men de blev försenat. Men då hade ja ju redan vaknat så då kvittrade det.. Bara att gå upp typ.
Som vanligt med en ny kent skiva tar det evighter innan den går in och ja kan börja uppskatta låtarna. Har lyssnar igen albumet 4-5 gånger nu, och det börjar låta riktigt bra. Ska nog lyssna nångång till ida, men med texthäftet bara därför att få in låtarna lite bättre. Lisa och ja pratade lite smått om och åka å se dom i linköping. Sen när ja satt och kolla lite idag, såg ja att alla ståplatsbiljetter dit var slutsålda. Så ja kollade runt lite vart de fanns biljetter kvar. Och det slutatde med att ja bokade biljetter till göteborg!!  



Från Kentkonserten i Växjo 2008



Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0