L'inconnu sifflait!

Hjälp va dimmigt de är ute! vissa mornar vaknar man nästan med solen i ögonen.
Men inte en chans idag. Dimmigt, mulet och allmänt grått. Tycker inte riktigt om den här fuktigt luften. De gör det bara jobbigt att andas, kvavt fast inte den varma kvavheten, utan bara blött..

Kan inte riktigt förstå hur ja kan va så himla klantig. Eller de kan ja kanske egentligen, för ja varken tänker eller ser mig om ordentligt. Lyckades slå sönder ett glas när jag diskade. Jippie!, glasbitar över hela disken. Så underbart. Vissligen är jag inte förvånad över mig själv men ändå. Ja blir ju inte lyckligare för det. Fast jag har nästan slutat gå in i saker konstant. Kan vara för att det inte finns en massa pelare överallt här. Kan fortfarande inte hålla mig ifrån glasdörrar, men dom och jag kommer antaglien alltid att ett lite speciellt förhållande.

((Börjar bli lite sugen på att börja fota lite igen. Har insett att alla bilder jag har på datorn är väldigt gamla och att ja har kollat igenom dom tusen gånger. Ska nog leta upp digitalkameran)(Kan inte annat än att älska rubliken, saknar franskan lite, bara för att hitta såna goa folmuleringar))

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Madame!

Hoppas allt är bra! Den okände visslade, minns det som igår och saknar franskan...

Haha, klant ;). Jag är också jätteklumpig har jag kommit på, jag har liksom ingen kontroll över armar och ben. Har du smittat mig kanske?!

Imorn smäller det, grattis i förskott!! Ha en härlig vecka med broder och firande!

KRAM

2009-10-24 @ 18:00:42
URL: http://anniesterckx.blogg.se/

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0