Unleashed

Konstig dag. Tror det är bästa sättet att beskriva den.
Hade ställt klockan på halv 7 för ja tänkte vara lite duktigt och gå upp tidigt och fixa me lite plugg innan skolan.
Ja kommer upp och börjar plugga, inget konstigt. Vid halv 8 går ja in på kemikurshemsidan för ja skulle kolla en grej. Då står det att kemin idag har blivit inställd. Men jippie, då har ja ju iprincip gått upp i onödan. Så ja går och lägger mig igen. Vid 10 ringer Martina och väcker mig. Hon undrar när vi ska ses och göra klart projektarbetet som ska vara klart i morgon. Ja säger typ att ja kan vara i skolan om nån timme. Och somnar om.. En stund senare ringer Lina och frågar vart vi ska va på kemin. Då först vakar ja till och lyckas ta mig upp ur sägnen igen. 
Knäpp morgon.
Annars har det bara varit plugg idag, jätte roligt.
Har börjat lyssna in ny musik igen, men de tar ja mer om nånannan gång. Ska plugga lite till, och sen är de nog dags att packa ihop grejerna som ja vill ha med mig hem. Imån tar ja tåget till korsvägen igen, förhoppningsvis har konsirationerna mot att jag reser en massa lagt sig. Fast de verkar ju ha drabbat annat också så ja vet inte.. Hmm...
                              
                                (Ni får en urgammal bild på lisa sanna och mig så länge
                                  Har hittat kameran så snar kommer nya bilder)

Vi hörs!!


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0