Varför byter du låt hela tin?!!

Joel är duktig och diskar. Ja gör ingenting. Rättvist, eller ja ja lagade ju maten så de gör ju inget att han diskat.
Vi har ägnat dagen åt shopping, joel har handlat och jag har provat en massa. Han fick för sig att han skulle uppdatera min stil, så har provat en massa konstigt. Ganska intressant. Vet i alla fall vem ja tänker när jag ska ha kläder till nyår. Även om ja inte vill ha sån stil till vardags.

På grund av min ständiga klantighet, fick vi gå en timme extra på stan. Ja hade glömt lyset på i min lilla låda, så när vi kom tillbaka var batteriet helt urladdat. Jätteroligt eller inte alls. När batteriet inte återhämtade sig av sig självt fick vi putta igång den. Visst den gick igång men ändå..

Nu väntar en soft kväll, eftergårdagens allmäna färgning med jossa. Vet inte om de blir film eller bara TV och en massa musik. Här finns gårdagens spelningslista. Ganska okej.

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0