If you don't know me...

Slösöndag, skönt att inte behöva göra något. Gjorde vissligen inte så mycke igår heller men ialla fall det är gutt och kunna slappa:)

Hittade fjärde boken om Odd i tordags. Trodde att förra var den sista så jag blev glatt överaskad när jag fick syn på den här. Kunde inte låta bli att köpa den. Läste ut den i fredags, och den var precis som jag har beskrivit hans böcker förut, väldigt bra. Koontz lyckas verkligen sammnföra de lite övernatuliga med våran nutid på ett sådant sätt att det inte blir konstigt. Okej, många delar av böckerna är konstiga särskilt de små avbrott i från handlingen när Odd bara tänker, men de är för det mesta bara roliga.
Hela "serien" om Odd är i vilket fall läsvärd.


Såg om nästan hela Sin City igår kväll. Jens hade köpt den i blueray. Hade nästan glömt hur mycke jag tycker om den filmen. Blivit väldigt många tarantiono filmer nu ett tag , men jaja hans filmer är bra.


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0