Lights are out!

Jaha, snart bär det av till emma i linköping. Och förhoppninsvis fungera min biljett. Jag skulle ha åkt på mobilbiljett men det vägrade att fungera, så jag fick gå in till resecentrum ooch få biljetterna utskriva. Hmm sj har bara krånglat hela den här gången, lite tråk för det brukar annars inte vara några större problem med dom annars.. Det är säkert bara för att allt ska krångla så mycket.

Jag var och hämtade ut mitt körkort nu på morgonen. De krånglade de också, för min avi kom bort någonstan i hanteringen. Så mamma höll på igår och ringa runt så jag kunde få ref nummret så de skulle gå att hämta ut.
Men nu har jag det, och det känns bra.

Nöter fortfartande hagnesta hill, och gamla goa Sonata Arctica låtar, försöker hålla förhoppningarna nere inför nya albumet. Singlen lät åtminstone som en förbättring, så de kanske blir bättre.

Nå dags att få ordning på det sista och snart börja röra sig mot tåget.
Vi hörs! 

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0