Men jag har lärt mig...

Sitter uppe i mitt fönster igen. Det här här nog en av de sista gångerna jag sitter här och bloggar. Får tillgång till den andra lägenheten i morgon, men jag flyttar inte förens i helgen. 
Ska sätta mig och försöka plugga lite igen. Måste få ihop något som liknar en labbrapport tills imorgon. Blev glad när jag insåg att fallet som ska redovisas på fredag inte var så stort utan att de går ganska fort att få ihop något vettigt till..

Nåja, nu tycker datorn att den har för lite batteri, så ja får väl hoppa ner och koppla in den.
Har föresten inte bestämt mig om bloggen ska vara så här blå, vi får se.

Vi höres snart!  

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0