Next last....

Det var tänkt att den här dagen skulle ägnas åt shopping. Och visst gjorde emma, linda, mats och jag ett försök. Men på grund av att vi kände att vi verkligen behövde en sovmorgon så hann vi inte med så mycket. Ja köpte bara lite småsaker och en typ klänning.
De senaste timmarna har emma och jag varit duktiga och piffat upp rum. Vi har skruvat ihop en ny skrivborstol, satt in väldigt snygga bilder i ramar, bytt gardiner, och fixat iordning lite allmänt.
Nu väntar ett par timmar med bara slappa och ben & jerrys..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vet du vad! Köpte en scarf på H&M när vi var där, och när vi kommer hem ser jag att affärslarmet sitter kvar på scarfen! De tog aldrig bort det, men det lät ju inget när vi gick ut heller :P..nu måste jag gå tillbaka och visa det och då lär det ju tjuta..suck :S

/linda

2009-09-06 @ 19:35:36

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0