P-p-please, Eddie! Don't throw me out.

Godmorgon denna Torsdagsmorgon. Hmm de lät ju inte alls. Men i alla fall. Känner mig inte vare sig så trött eller förkyld längre, vilket är väldigt skönt. Ska nog till och med göra mig lite frukost innan skolan, låter nästan gott med frukost för en gång skull. Lär ju behöva det, har fyra timmars kemi framför mig idag.. Och jag hittar inte till nån av salarna vi ska vara i. Det blir nog väldigt bra. Eller nått..

Kolla på who framed roger rabbit igår. Hade säkert inte sett den på 7,8år. Det var ganska inntresant. Visst jag kom ihåg den som väldigt bra och den var väl fortfarande helt okej. Vad jag hade glömt var de hissnande tempot dom håller hela tiden. De enda få gångerna den lugnar ner sig är när det inte finns några toons i närheten, och det är inte många stunder. Men den var fortfarande ganska rolig. Insåg att jag fortfarande(jag använder det ordet allderles för mycket) tycker att den onde snubben är väldigt creepy, och om man tycker att han e sådär nu, va tyckte man då egentligen när man var liten? Jaja, dom gör inte sådanna här filmer för barn längre  i vilket fall:P


Bloggen ser fortfarande hemsk ut, förhoppningsvis hinner jag fixa det innan jag åker iväg..
Vi hörs!

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0