Dom är uppe på taken

Tillbaka i skövde igen..
Känns som jag alltid skriver inlägg som börjar med hemma igen. Nåja jag är i skövde nu, men jag åker nog härifrån på lördag igen..

Denna helg har jag varit i borlänge. Tog tåget upp till hallsberg där jag mötte upp pappa och örjan, resten av resan i pappas bil som så många gånger förut. Vi bodde i en stuga på samma camping som vi bodde på under nordiska-06. Fick tilbaka många minnen. Det var verkligen en rolig sommar!

Igår sköt vi 3D-tours finalen, det gick okej. Jag lyckades med mitt mål för dagen, att vinna tävligen och på så sätt vinna touren på maxpoängen 500. Känns gutt att den här säsongen har lyckats:) Får se hur mycket ja kommer orka träna nu i höst. Se till att jag får upp compen hit och leka lite med den.




Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0