Massa onödiga ord!

Hej Hej!

Det var länge sen. De senaste två månaderna har ju varit hemska när det gäller bloggandet. Vet inte riktgt varför. Funderade lite på varför jag bloggar, och kom egentligen inte fram till något bra, kanske därför jag inte har kunnat skriva. Men nu ida kände jag för att skriva av mig lite igen. Får se om jag pallar att fortsätta med det. Jag tycker nog det är ganska roligt egentligen. Eller jag tycker det, det är ju lika roligt somm att gå tillbaka i bloggen som det är att läsa tillbaka i min almanacka. Vissligen fungerar ju inte min "bibel" på samma sätt längre. Den är inte fylld med lärare och klasskompisars roliga komentarer, en massa låttexter och kladd. Det är mer bara vad sokm händer och vad som ska hända, så som almanackor brukar se ut. Ännu en anledning till dåligt uppdaterande. En inspirationskälla tappad typ. Ändå känns det sådär att bara lägga ner. Det har varit lite som precis i början när man började blogga ett tag. Man vet inte vad man ska skriva utan att det låter dumt, hinner skriva ett par rader för att sedan bara ta bort allt......

Nja det var inte meningen att det här inlägget skulle vara ett velande om bloggandets vara, eller inte vara. Jag orkar inte skriva om vad som har hänt under tiden jag inte har bloggat. Eller jag kan väl nämna att Kent var okej, jag lyckades bli sjuk på JSM, det var skönt med påsklov och bara ligga hemma och slappa, man ska inte beställa in vitlöksvatten då tittar servitriser kontigt på en, osv typ....

Är alltså i skövde igen. Mitt uppe i någotsåkallat tentaplugg, även om jag har en och en halv vecka kvar till tentorna börjar. Damsittning imån. Fröken Appelqvist kommer hit. Kommer bli väldigt intressant. Låten som snurrar mest just nu är Beatiful Dangerous med Slash och Fregie.

Vi hörs förhoppningsvis igen, snart!




Can you feel the pain?
(Can you feel the pain)
Let's split our face around you
Do you wanna scream?
(Do you wanna scream?)
Let it out 'cause no one can HEAR YOU

I'm on the hunt, I'm on the prowl
I can almost taste you now
I'm on your scent, I'll track you down




Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0