Mind is a razor blade

Något har hänt. Solen brukar ha som regel att lysa in och göra det osovbart i min lägenhet varje lördagsmorgon. Men inte idag. Hela veckan har jag kunnat njuta av ett härligt solsken, ca. 25 grader på balkongen när man vaknar. Bara att gå ut och sätta sig och njuta. Men inte idag. Den blå himlen sm har varit där ute förut är borta. Men egentligen gör det inte mig så mycket just nu. Lyckades för en gång skull vakna innan väckarklockan, rätt utvilad och allmänt välmående. Skönt. Efter min mycke förrvirrade, klantiga och lite småduktiga  dag igår var det nog det jag behövde.
Näe dags att ta sig upp ur sängen och fixa frukost! God morgon föresten.

(Hade inte haft något emot att sola på något lite trevligare ställe än balkongen faktiskt)

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0