Utkast: April 26, 2010

Goddagens!

Måste erkänna att det här har varit en lite smålurig dag. Hade en så kallad tenta imorse. Typ inga frågor alls och av de många muskler vi skulle lära oss kom det frågor på 5 stycken.. Känns ju bra, tur att man inte har lagt ner allt för mycke jobb på att plugga in allt.
På agendan den här veckan står det en tenta till, + en muntlig redvisning imån som jag har ägnat de senste timmarna åt.
På vilket sätt har det varit lurigt mer da, jo det är samma som jag har skrivit om förut, det helkonstiga vädret på det här stället.. Äckelväder skulle jag nog kalla det. Varm, men solen syns bara svagt bakom molnen och ingen luft som går att andas över huvudtaget... Å va trevligt inte alls...

Håller föresten på att läsa igenom The dirt. Recension kommer kanske nästa vecka eller så. Har inte hunnit läsa så mycke. Snodde till mig boken nere hos jimmy igår, och ida har jag ägnat mig åt att se igenom säsong 7 av Project Runway. Vilket jag måste säga var en riktigt bra säsong om man jämför med förra.

Känns som att det här inlägget är ganska tråkigt.. Men Men det är nått i alla fall...

Vi hörs!!!


Kommentarer
Postat av: N

Hörde att du skaffat pojkvän. Jättekul för dig!

2010-05-03 @ 10:34:05
Postat av: N

Hörde att du skaffat pojkvän? :O Kul för dig.

2010-05-03 @ 10:38:49

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0