Ett myrinlägg


När jag var mindre var jag livrädd för myror. Tyckte dom var totalt hemska små krypande saker. Fick lite småpanik så fort dom blev många. Kommer ihåg en gång när jag var på tävling. Vi stod och sköt i en ganska brant nerförsbacke, och hela marken bara kryllade av de små krypen. Jag och tjejen som stod brevid mig och sköt bara studsade för att inte få dem på sig, samtidigt som man försökte att inte att inte ramla ner för baken, samtidigt som man skulle försöka träffa målet. Väldigt jobbigt. Nu är jag inte lika rädd för myrorna som jag var bär jag var mindre. Tycker fortfarande att de är lite obehagliga om de blir väldigt många.. Men ja får ju inte panik så fort ja ser nån. 

Men nu i morse straxt innan ja vaknade så fick ja återuppleva den myrrädslan. Jag drömde att jag låg och sov, i mitt gamla rum på nedervåningen av huset. Mim mamma hade haft kalas kvällen innan så min moster var här hemma med. Jag drömde att jag vaknade av att tessla gnydde. När jag hade vaknad så kände jag hur det kröp på mig. Ja fippsade bort någon myra.. Men det blev bara fler och fler.. Så jag gick upp och sprang upp på övervåningen för att sga till dom andra att min säng var full av myror. När de kom ner så såg vi typ inga myror allls, men av någon anledning så flyttade min moster på något som satt fast på väggen. Ur hålet som blev bara välde det ut myror och jag fick panik, och sprang iväg för att hoppa in i duschen för att få bort alla. På min arm satt den största myra jag någonsin sett.. Sen vaknade jag. Rikigt Obehagligt! Tycker inte om myror....

         


 


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0