Invasion

God Förmiddag!

Ja det är faktiskt förmidda för mig nu. Har varit uppe sen 7, och hunnit med en vända till skolan för att göra det sista på en labb. Skönt att den gick fort, skulle bara mäta två värden och kontrollera att de var hyffsat rätt. Lyckligtvis var de det. Att man var så noga och verkligen höll allt sterilt i onsdags lönade sig verkligen idag:)

Det har egenligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist.. Mitt kylskåp och min frys har invaderats av grönsaker. Och min lägenhet av deras ägare. Näe jag har inte börjat äta dom än. Det lär dröja ett tag till. Skolan fungerar fortfarande som den ska. Hade en dugga igår. Nu ska man bara se fram emot nästa vecka som antagligen inte kommer bli jätterolig pluggmässigt. Får väl uppmutra mig med att det är SM i Karlstad på helgen.

Nytt bandsläpp till Siesta! igår. Att få se The Hives igen skulle jag ju inte tacka nej till. De var ganska grymma i sommras. Festivalpepp:P

När nu ska plugga lite.. Eller försöka rättare sagt..

Vi hörs!!



En hund jag kände dog för en vecka sen
Och några dagar senare dog hans hundkamrat
Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän
Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli





Kommentarer
Postat av: Jimmy

The hives ägde verkligen i sommras. Skulle också vilja se dem igen :P

2010-02-27 @ 14:49:49
URL: http://famps.blogg.se/

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0