The house of healing

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag tycker om söndagar! En dag som för det mesta brukar vara lagom slapp och bara lite sådär smått go..

Min söndag har varit ganska bra.. Väldigt slapp förmidda hemma hos lisa, spenderar som så många andra gånger nere i hennes mörka, värma nedervåning. Lite små aktiv i eftermiddas då, då jag var ute i snön.. Skulle kanske egentligen ha skottat. Men det blev inte många spadtag.. Roade mig med att hålla i hunden i stället.. Nu är jag tillbaka framför spisen igen.. Härligt men lite småsömningt..

Tävlingen igår gick föresten inget vidare bra.. Kändes bara förvirrat från början. Jag lyckades vända både lemmarna och strängen åt fell håll. Så starten blev helt konstig.. Men men, det var ganska trevlig så det får överväga det halvtaskigt resultatet. Tog typ inga bilder.. Ni får roa er med att kolla på joels.  Kanske snor några av dem senare och lägger ut..


With a sigh
You turn away
With a deepening heart
No words to say
You will find
That the world has changed
Forever

And the trees are now
Turning from green to gold
And the sun is now fading
I wish I could hold you
closer


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0