En ödla med en stege!

Ello!

Vilken fruktansvärt seg början på en dag det här har varit. Hade tvättid från klockan 10 och på grund av det så hade jag ställt väckarklockan på halv 9 så man skulle hinna duscha innan.. Tror nu jag kom upp vid halv 9? Näe, hon var snarare kvart över 9. Visst jag han de jag skulle göra innan, men så fort tvätten var inslängd, somnade jag igen, vaknade lagom tills att den skulle slängas in i torktumlaren, och sedan somna om igen. Vaknade igen, straxt innan tolv. Bara att hämta tvätten och bege sig till skolan.

Seminariet idag känndes förövrigt totalt onödigt. På de ndra har man ju kunnat mer innan, och det har framgått tydligare vad man ska lära sig. Det har var bara flummigt, och det gör det ju inte bättre att läraren springer ut och in. När han väl var där sa han typ, focusera på principerna, men sen drog han detaljerade exempel iaf. Fruktansvärt enerverande. Fick nästan lite högstadiekänslor, bara gå hem och lägga sig och strunta i allt. Hitta så många anledningar att slippa så mycket som möjligt.. (Om jag hade varit på bildregigringshumör hade ni kanske fått se lite högstadiebilder.. men de pallar jag inte nu:P)

Har förövrig bokat biljetter till Alice in Wonderland! Hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntningar, men kan det bli dåligt med Tim Burton och Johnny Depp? Skulle inte tro de:P
Kan du stå på huvudet?





Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0