älskling vi ska alla en gång dö

Glad:) Jag tog en paus i pluggen för att gå in och handla lite smågrejer. Och vad hittar jag? Jo en av de bästa böcker jag har läst. Tror jag har nämt den någongång förut. The name of the wind av Patrick Rothfuss. På svenska är den uppdelad i två, men det var den viss inte på engelska. Kunde inte riktigt låta den stå kvar i hyllan, när jag vet att det är en sådan bok som ja kommer vilja läsa om igen. Andra delen kommer in te förens i april, så när jag har lyssnat klart på The Gathering trom (12 delen i the wheel of time) vilken ja borde ha gjort om några dar. Ska jag innan andra delen släpps,  njuta och läsa om The name of the wind!!


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0