....

En onsdag som delades upp i två delar. Först många timmar av försök till pluggade i skolan, faktiskt pluggande och en massa tryckande på datorn. Har lessnat rejält på att försöka stava till ord som enzymsubstrat-kompex, koncentration, inhibitatorm och andra skojiga. Nu ikväll har det lekts fadder igen, åt de två, tre nollor som dök upp. Vi grillade lite korv nere i parken, åt kexchoklad, sjöng lite sånger, åkte kana på snön, gick bort till kåren där det spelades lite kort och lite cap.


Det hände en ganska läskigt grej förut idag.. Jag hade varit inne i stan och handlat lite, och tog vägen över järnvägen tillbaka tillm min lägenhet. På golvet, på övervåningen, på resecentrum satt en tjej. Vid första blicken kunde jag ha svurit på att det var lisa. Hon såg precis ut som henne. Likadan jacka, med en vit halsduk, som lisa har med, med precis samma min och kroppspråk. Det såg helt enkelt ut precis som Lisa. Fick titta flera gånger för att för att försäkra mig om att det inte var hon.. Läskigt!!

Vi hörs snart mina vänner!!




Det finns inga tecken vad jag kan se
Inget som tyder på din oskuld
Det finns ingen förmildrande omständighet
Bara ögonen som följer dig

Genom en dörr, genom hela ditt liv
Förbi alla fönster som lockar till oss
Och ingen förmildrande omständighet
Gör ansvaret till någon annans än ditt


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0