Förhoppningar, förväntningar......

Dagens underhållning:

Rensa och sortera upp skolböcker och anteckningsblock sen första delen av förra århundradet.

Undra varför man sitter kvar på ett rum tills minuten man måste vara därifrån.

Trycka hissar så de åker till alldeles fel våning flera gånger om.

Räkna antalet täcken tre gånger för att sedan inse att man räknade fel i alla fall..




HAr en ytterst rolig dag...





Jag föddes i en snöstorm
Jag antar det var kallt
Det finns inga vittnen från den dagen
Och jag växte upp snabbt
Från min barndom var det allt
Jag föddes redan slagen

Det fanns ingenstans att springa
Man vågade inte gå
Man tog betäckning, höll sig gömd
Det finns ingenting här som kan få dig att förstå
Låt det förflutna vara glömt

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0