,,,

Tillbaka i skövde efter två goa dagar i Karlstad och Båggskytte SM. Vet egenltigen inte vad jag ska säga om helgen förutom att det är som det alltid är på SM. Skytte, massa goa människor och allmänt trevligt.
Även om inte skyttet gick jättebra, sköt ingevidare på lördan och vann en match på söndan, så jag ändå ganska nöjd med helgen som helhet. Det är alltid lika skönt att åka iväg, även om bara för en natt, bo på hotell, skjuta lite, äta ute...

Men nu tillbaka till verkligheten och inte bågskyttebubblan. lär bli en allmät hektiskt vecka. Har en massa i skolan som vanligt (blev precis klar med en labbrapport nu), ska åka hem i helgen, och en bit in i nästa vecka.. så de vore gutt att hinna så mycke av nästa veckas jobb den här..
Massa jobb, men fortfarande en massa att se fram emot!:)

Vi hörs!



Jag önskar jag var där nu!




Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0