Morgon

God Morgon denna soliga tisdagsmorgon!
Solen lyser verkligen in i hela lägenheten. Fick dra för en av gardinerna så jag skulle kunna se datorn.
Det känns som om det här kommer att utveckla sig till en väldigt blandad dag.. Är seg i huvudet, och skulle egentligen gå och lägga mig och sova igen. Men ska på en föreläsning om en timme, och jag borde fixa två labbrapporter, varav den enda i princip måste skickas in idag om jag ska hinna allt den här veckan. Aja, förhoppningsvis lägger sig slöheten så man orkar att plugga sen.

Om inte annat så hade jag en väldigt go kväll igår. Bakade en väldigt maffig kladdkaka, med riktgt choklad innuti, som avnjöt til synen av Biggest loser. Mycket passande:P Sen blev de buzz-spelande och chips med dipp. Perfekt underhållning efter en lurig måndag.

Näe, ska nog dra ifrån den där gardinen och försöka vakna lite innan skolan börjar.
Vi Hörs!





(Vill, vill)

Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0