Men du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt

Måndag, ny vecka..
Det börjar ju väldigt bra i alla fall. Är helt slut och orkar verkligen plugga.. Allt är allmänt tråkigt idag... Tror jag stuntar i allt duktigt idag, förutom en liten snabb tur till skolan och fixa klart det sista på en labbrapport..

Annars har det varit en riktig slöhelg. Inte fått mycke gjort, förutom att se till att lägenheten ser lite mer kaos ut. Vilket den verkligen gjorde igår, fast det får man väl räkna med, när två pers bara dumpar grejer överallt, utan att bry sig om att plocka undan nåntingen.. Tittade på Stiletto Dance i lördas kväll.. Kommer nog inte kunna släppa den filmen och Reino kommer nog aldrig få tillbaka den. Även om den egentligen är ja vet inte, inte dålig egentligen för jag skulle ju säga att den är bra.. Men den skriker lågbudget film. Fast ja diggar den iaf.

Näe nu måste jag göra mig iordning om jag ska lyckas ta mig till skolan... Jippie!


(20 dagar kvar till Kent!)



För vad ska det bli av dig
Vad ska det bli av dig, hej
Ja, vad ska det bli av mig
Men vad ska det bli av dig
Den sa: Vad ska det bli av dig, hej
Ja, vad ska det bli av mig


Kommentarer

Gör ett avtryck här:

Namn:
Ja, ja tänkte komma tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Var hittar jag din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0